Válságálló működés infláció mellett? A WorkflowGen folyamatirányítási rendszerrel lehetséges!

Önt is foglalkoztatja a kérdés, hogy a kedvezőtlen gazdasági környezetben hogyan maradhatna versenyképes a vállalata? Erre az automatikus válasz a költségracionalizálás – ám nem az a típusú, amelynek a vége egy leépítési hullám. Napjaink munkaerőhiánya idején a jó alkalmazott kincset ér, így érdemes más irányból megközelítenünk a hatékony céges működést. 

Cikkünkben megmutatjuk, hogyan őrizheti meg cége pozícióját és növelheti eredményességét a WorkflowGen-nel!

 

Munkavégzés bárhonnan, bármikor 

Először a koronavírus-járvány alatt vált elterjedté, ma már sok helyen elvárás lett a home office, vagy a hibrid (félig home office, félig jelenléti) munkavégzés lehetőségének biztosítása. Számos cégvezető idegenkedik tőle, mondván: így kevésbé látnak rá a munkavállalóik tevékenységére, bonyolultabbá válnak a jóváhagyási, számlázási, vagy épp az aláírási folyamatok. A WorkflowGen folyamatirányítási rendszer bevezetését követően, ezek miatt nem kell többé aggódnia!

 

A WorkflowGen biztosítja, hogy a szerződések és más, fontos dokumentumok akár távolról is aláírhatóak, a feladatok és felelőseik, az elakadások vagy az esetleges késedelmek pedig ellenőrizhetőek legyenek. Szoftverünkben minden, cége számára fontos adat egy helyen összegyűjthető, hiszen számos, belső vállalati rendszerrel integrálható. Ehhez pedig még a kódíráshoz sem kell értenie! Nem is beszélve arról, hogy a teljes home office vagy a hibrid munkavégzés bevezetésével kisebb irodára válthat, vagy idővel akár fel is mondhatja azt. Így máris hatékonyabb a működés: kevesebb rezsiköltséggel és bérleti díjjal számolhat.

 

Több megrendelés = hosszabb munkaórák? A WorkflowGen-nel többé már nem!

Minden vállalat növekedése elkerülhetetlenül a munkamennyiség növekedésével jár – legalábbis az Excel alapú folyamatok szervezésekor. Dolgozóinak ebben az esetben minden egyes táblázat minden fontosabb változásánál új adatokat kell felvinniük, gyakran új képleteket is megtanulniuk, ezért a tényleges termelőmunkára sokkal kevesebb idejük marad. Ezt sokan egy (vagy több) munkaerő felvételével próbálják meg orvosolni, ám idővel ez mind ugyanahhoz vezet: vagy az Excel-táblázatok gyakori, egyre hosszabb időre történő összeomlásához, vagy az adatok áttekinthetetlenségéhez. A jóváhagyási, dokumentumátfutási folyamatok is meghosszabbodhatnak. A WorkflowGen folyamatirányítási szoftverrel azonban mindezt elkerülheti!

 

Keretrendszerünk használatával úgy rendszerezheti adatait és folyamatait, hogy általa akár több megbeszélést is kiiktathat dolgozói életéből – akik a felszabaduló idejükben a megnövekedett ügyféligények kiszolgálásával foglalkozhatnak.

Hatékonyságnövelés – változatlan dolgozói létszámmal

 

A WorkflowGen-be integrált folyamatoknak és a felhasználóbarát, low-code rendszernek hála nem kell, hogy tovább bővítse informatikus csapatát szakemberekkel, programozókkal. Épp ellenkezőleg: a munkatársak belső továbbképzésével és a WorkflowGen használatában rejlő lehetőségekkel egyszerűsödhetnek és gyorsabbá válhatnak a mindennapi folyamatok – megnövekedett munkamennyiség mellett is. Emiatt nem kell hosszadalmas, sokszor problémás munkaerő-felvételi folyamatokkal töltenie az idejét, ráadásul bérköltséget is megtakaríthat.

 

A WorkflowGen már számos ügyfelünknél bizonyította hatékonyságát – próbálja ki Ön is!

Forduljon hozzánk bizalommal személyesen, telefonon vagy az alábbi űrlapon: https://eastflow.hu/kapcsolat/!

Scroll to Top

Weboldalunk sütiket használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa látogatóinknak.  További információ

Ingyenes demó kérése

Próbálja ki a WorkflowGen rendszert INGYENESEN!

Töltse ki az űrlapot és munkatársunk egy munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, ahol közösen ütemeznek egy időpontot a rendszer kipróbálására.