Logisztikai folyamatok egyszerűbbé, kezelhetőbbé és testreszabottabbá válnak
A logisztika fontos elem minden vállalatnál, ezért nagy hangsúlyt kell fektetni arra, hogy egyszerűbb, kezelhető legyen! Kérje ingyenes demónkat és próbálja ki a WorkflowGen-t!
Workflow szoftver a logisztikai feladatok kezelésére
Logisztikai folyamatok egyszerűen, gyorsan workflow szoftverrel
Rendszerezett logisztikai feladatok
Rendszerezze feladatait online csak úgy, ahogy a raktáraiban is tenné!
Szintekhez rendelt jóváhagyások
Értesítse a jóváhagyókat automatikusan a nekik megfelelő jogkörök alapján, egy workflow-ba rendezve. Nincs többé megkésett jóváhagyás!
Hatékony együttműködés a beszállítókkal
Egy jól működő belső beszerzési rendszer a beszállítól felé is sok előnnyel jár. Így a megrendeléseket időben, pontosan intézheti.
Egyszerűsítés, hatékonyság, testreszabhatóság
Röviden: WorkflowGen
A WorkflowGen-t arra fejlesztették ki, hogy segítse az embereket minden üzleti helyzetben. Egyedi megoldásainkkal garantálhatják azt, hogy a logisztika is zökkenőmentesen működhet!
- Gyorsaság, egyedi lehetősek
- Testreszabható űrlapok és adatbázisok
- Tökéletesen a logisztikai feladatokra hangolható
Megismerheti a Workflowgen rendszert.
A folyamat egyszerű!
1
Töltse ki az oldal alján található űrlapot!
Az űrlap kitöltésével ingyenes konzultációt és a szoftver demóját biztosítjuk Önnek. A szoftver kipróbálásával felmérheti, hogy vállalatának alkalmas lehet-e a rendszer integrálása.
2
Szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot és ütemeznek egy bemutató hívást.
Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező folyamatmenedzsment specialista munkatársunk segít felmérni a szoftver beilleszthetőségét meglévő folyamataiba.
3
Próbálja ki a rendszert és igény esetén segítünk a bevezetésében.
Példákon keresztül bemutatjuk a működést, javaslatokat adunk problémáinak megoldására. Kérje ingyenes konzultációnkat + a szoftver demóját az űrlap kitöltésével!
Hazai és nemzetközi felhasználóink
Sok ezer felhasználónak segítünk hatékonyabbá válni
Növelje hatékonyságát AI támogatással! Tudja, hogyan egészíti ki az Eastflow termékeit a mesterséges intelligencia?
Gyakran feltett kérdések
Bizonyára felmerültek kérdései a szoftver vállalatba integrálhatósága kapcsán. Tekintse át a gyakran ismételt kérdéseket, melyeket érdeklődőinktől kaptunk és találjon választ!
Kérdése van?
Igen. A bejövő számlák OCR feldolgozását felváltandó magyar számlák esetében javasoljuk új NAV online számla modulunk használatát. A csoportos iktatás funkciót felhasználva rendszerünk képes automatikusan, adott időközönként a NAV Online számlába bérkezők számlák adatait letölteni, a számlákat iktatni illetve összerendelni azok számlaképével.
A papíralapú számlák kezeléséhez hasonlóan zajlik az elektronikus számlák nyilvántartása és jóváhagyása is. Mivel a számla – nevéből adódóan – elektronikusan keletkezik, így nincs szükség digitalizálásra. Az e-számlák a hagyományos papír alapú bizonylattal egyenértékűek, hitelesítettek, illetve időbélyegzővel vannak ellátva.
Igen a rendszer a pénzügyi részleg tevékenységeit több workflow-ba rendezi, így mindenki pontosan látja a feladatait határidővel együtt.
A rendszer bevezetése gyorsan megvalósítható folyamatmenedzsment specialistánkkal, aki végigvezeti majd a rendszer integrálásán. Akár 3-4 hónap alatt már elindulhat a szoftver használata, amit a szoftver integrálásának finomítása követ.
Készen áll? Válassza a WorkflowGen-t!
Töltse ki az alábbi űrlapot és szakértőnk 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot!