+36 20 599 9900

Fejlett feladat-
és erőforrás-menedzsment

A WorkflowGen és az EastDoc, EastReportPlus modulok használata jelentős előnyöket kínál a hagyományos feladatkezelési módszerekkel, mint az Excel táblázatok vagy e-mail alapú feladatlisták, szemben.

Ezek a modulok centralizált, könnyen hozzáférhető platformot biztosítanak, ahol a feladatok nem csak egyszerűen listázva vannak, hanem dinamikusan kezelhetők, követhetők és priorizálhatók.

Ez lehetővé teszi a vezetők számára, hogy átfogó képet kapjanak a projektekről, az erőforrások aktuális terheléséről, és hatékonyabban oszthassák el a munkát a csapatok között.

FELADAT ÉS ERŐFORRÁS MENEDZSMENT A WORKFLOWGENNEL, EASTDOC-AL éS EASTREPORTPLUS-AL

A felhasználók számára ez egy intuitív, egyszerűen kezelhető felületet jelent, ami csökkenti az adminisztrációs terheket és növeli a produktivitást. Az Excel táblázatokkal, e-mailekkel, vagy az egyszerű task jellegű feladatkiosztással szemben, ahol a frissítések és változások nyomon követése nehézkes lehet, a WorkflowGen folyamatok és adattartalmak valós időben frissülnek, biztosítva a feladatok aktuális állapotának átláthatóságát.

Emellett a rendszer integrált jelentéskészítő funkciói lehetővé teszik a vezetők számára, hogy részletes, testreszabott jelentéseket készítsenek, ami segíti őket a döntéshozatali folyamatban és az erőforrások jobb koordinálásában. A dolgozók számára ez azt jelenti, hogy pontosabb visszajelzést és irányítást kapnak a feladatok elvégzéséhez, valamint a terhelésük jobban szabályozható, ami a munka-minőség javulását eredményezi.

A WorkflowGen keretrendszerek segítségével az összetett feladatok, amelyek több résztvevő bevonását igénylik, hatékonyabban kezelhetők, mivel a rendszer lehetővé teszi a feladatok dinamikus kiosztását, a részfeladatok közötti kommunikációt és az egész folyamat grafikus vagy listaszerű követését, így a vezetők folyamatosan nyomon követhetik az adott projekt vagy feladat előrehaladását, és biztosíthatják, hogy minden résztvevő időben megkapja a szükséges információkat és erőforrásokat a feladat sikeres teljesítéséhez.

Összességében a WorkflowGen és az EastDoc, EastReportPlus modulok egy sokoldalú, hatékony megoldást kínálnak, amelyek javítják a kommunikációt, a feladatok átláthatóságát és a munkafolyamatok hatékonyságát, így jelentősen felülmúlják a hagyományos feladatkezelési eszközöket.

Az EastDoc modul

Ez a rendkívül rugalmas és felhasználóbarát eszköz lehetővé teszi a szerződések átfogó nyilvántartását, menedzselését, létrehozását, egyeztetését és jóváhagyását, miközben támogatja a papírmentes és digitális munkafolyamatokat.

EastReportPlus

Ezzel a modullal javíthatja a kommunikációt és a feladatok átláthatóságát a kollégák között.

Verziókezelés

Az egyértelmű és strukturált verziókezelés segítségével a felhasználók bármikor visszatérhetnek korábbi változatokhoz, megtekintve és akár visszavonva a bevezetett módosításokat. A kapcsolódó szerződéses metaadatok nyilvántartása szintén jelentős előnyt jelent az EastDoc használata során.

Egyszerűsítés, hatékonyság, testreszabhatóság

Röviden: WorkflowGen

A WorkflowGen-t arra fejlesztették ki, hogy segítse az embereket minden üzleti helyzetben. Egyedi megoldásainkkal garantálhatják azt, hogy a logisztika is zökkenőmentesen működhet!

Megismerheti a Workflowgen rendszert.

A folyamat egyszerű!

1

Töltse ki az oldal alján található űrlapot!

Az űrlap kitöltésével ingyenes konzultációt és a szoftver demóját biztosítjuk Önnek. A szoftver kipróbálásával felmérheti, hogy vállalatának alkalmas lehet-e a rendszer integrálása.

2

Szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot és ütemeznek egy bemutató hívást.

Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező folyamatmenedzsment specialista munkatársunk segít felmérni a szoftver beilleszthetőségét meglévő folyamataiba.

3

Próbálja ki a rendszert és igény esetén segítünk a bevezetésében.

Példákon keresztül bemutatjuk a működést, javaslatokat adunk problémáinak megoldására. Kérje ingyenes konzultációnkat + a szoftver demóját az űrlap kitöltésével!

Hazai és nemzetközi felhasználóink

Sok ezer felhasználónak segítünk hatékonyabbá válni

Gyakran feltett kérdések

Bizonyára felmerültek kérdései a szoftver vállalatba integrálhatósága kapcsán. Tekintse át a gyakran ismételt kérdéseket, melyeket érdeklődőinktől kaptunk és találjon választ!

Kérdése van?

Igen. A bejövő számlák OCR feldolgozását felváltandó magyar számlák esetében javasoljuk új NAV online számla modulunk használatát. A csoportos iktatás funkciót felhasználva rendszerünk képes automatikusan, adott időközönként a NAV Online számlába bérkezők számlák adatait letölteni, a számlákat iktatni illetve összerendelni azok számlaképével.

A papíralapú számlák kezeléséhez hasonlóan zajlik az elektronikus számlák nyilvántartása és jóváhagyása is. Mivel a számla – nevéből adódóan – elektronikusan keletkezik, így nincs szükség digitalizálásra. Az e-számlák a hagyományos papír alapú bizonylattal egyenértékűek, hitelesítettek, illetve időbélyegzővel vannak ellátva.

Igen a rendszer a pénzügyi részleg tevékenységeit több workflow-ba rendezi, így mindenki pontosan látja a feladatait határidővel együtt.

A rendszer bevezetése gyorsan megvalósítható folyamatmenedzsment specialistánkkal, aki végigvezeti majd a rendszer integrálásán. Akár 3-4 hónap alatt már elindulhat a szoftver használata, amit a szoftver integrálásának finomítása követ.

Készen áll? Válassza a WorkflowGen-t!

Töltse ki az alábbi űrlapot és szakértőnk 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

Scroll to Top

Ingyenes demó kérése

Próbálja ki a WorkflowGen rendszert INGYENESEN!

Töltse ki az űrlapot és munkatársunk egy munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, ahol közösen ütemeznek egy időpontot a rendszer kipróbálására.

Weboldalunk sütiket használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa látogatóinknak.  További információ