Beszerzési folyamatok támogatása
Tegye hatékonyabbá beszerzési folyamatait WorkflowGen rendszerrel. Kérjen ingyenes demót!
Tegye hatékonyabbá beszerzési folyamatait WorkflowGen rendszerrel. Kérjen ingyenes demót!
Hatékonyabb és gyorsabb beszerzés a WorkflowGen folyamatkezelésének köszönhetően. A WorkflowGen rendszerben könnyen rendszerezheti a Purchase Order-eket, amelyekhez különböző jogosultságokat rendelhet a jóváhagyók személyét illetően. A jóváhagyási jogkörök történhetnek összeghatárhoz rendelve vagy akár témakör szerint is.
Rendszerezze a beszerzési megrendelőket tematika, összeghatár, terület vagy egyéb szempontok alapján.
Értesítse a jóváhagyókat automatikusan a nekik megfelelő jogkörök alapján, egy workflow-ba rendezve. Nincs többé megkésett jóváhagyás!
Egy jól működő belső beszerzési rendszer a beszállítól felé is sok előnnyel jár. Így a megrendeléseket időben, pontosan intézheti.
A WorkflowGen-t már számos cég választotta beszerzési folyamataiknak hatékonyabbá tételére. Az átlátható és automatizálható folyamatoknak köszönhetően pedig a beszerzési folyamatok gyorsabbá és pontosabbá válnak.
1
Az űrlap kitöltésével ingyenes konzultációt és a szoftver demóját biztosítjuk Önnek. A szoftver kipróbálásával felmérheti, hogy vállalatának alkalmas lehet-e a rendszer integrálása.
2
Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező folyamatmenedzsment specialista munkatársunk segít felmérni a szoftver beilleszthetőségét meglévő folyamataiba.
3
Példákon keresztül bemutatjuk a működést, javaslatokat adunk problémáinak megoldására. Kérje ingyenes konzultációnkat + a szoftver demóját az űrlap kitöltésével!
Bizonyára felmerültek kérdései a szoftver vállalatba integrálhatósága kapcsán. Tekintse át a gyakran ismételt kérdéseket, melyeket érdeklődőinktől kaptunk és találjon választ!
Igen. A bejövő számlák OCR feldolgozását felváltandó magyar számlák esetében javasoljuk új NAV online számla modulunk használatát. A csoportos iktatás funkciót felhasználva rendszerünk képes automatikusan, adott időközönként a NAV Online számlába bérkezők számlák adatait letölteni, a számlákat iktatni illetve összerendelni azok számlaképével.
A papíralapú számlák kezeléséhez hasonlóan zajlik az elektronikus számlák nyilvántartása és jóváhagyása is. Mivel a számla – nevéből adódóan – elektronikusan keletkezik, így nincs szükség digitalizálásra. Az e-számlák a hagyományos papír alapú bizonylattal egyenértékűek, hitelesítettek, illetve időbélyegzővel vannak ellátva.
Igen a rendszer a pénzügyi részleg tevékenységeit több workflow-ba rendezi, így mindenki pontosan látja a feladatait határidővel együtt.
A rendszer bevezetése gyorsan megvalósítható folyamatmenedzsment specialistánkkal, aki végigvezeti majd a rendszer integrálásán. Akár 3-4 hónap alatt már elindulhat a szoftver használata, amit a szoftver integrálásának finomítása követ.
Töltse ki az alábbi űrlapot és szakértőnk 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot!
Eastflow Technology Kft.
Cím: 1132 Budapest, Visegrádi u. 60.
Telefon: +36 20 599 9905
E-mail: iroda@eastflow.hu
Készítette:
Weboldalunk sütiket használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa látogatóinknak. További információ
Töltse ki az űrlapot és munkatársunk egy munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, ahol közösen ütemeznek egy időpontot a rendszer kipróbálására.