+36 20 599 9900

Beszerzési folyamatok támogatása

Tegye hatékonyabbá beszerzési folyamatait WorkflowGen rendszerrel. Kérjen ingyenes demót!

Workflow szoftver beszerzőknek

Üzleti folyamatmenedzsment rendszer beszerzés támogatási workflow-val

Hatékonyabb és gyorsabb beszerzés a WorkflowGen folyamatkezelésének köszönhetően.  A WorkflowGen rendszerben könnyen rendszerezheti a Purchase Order-eket, amelyekhez különböző jogosultságokat rendelhet a jóváhagyók személyét illetően. A jóváhagyási jogkörök történhetnek összeghatárhoz rendelve vagy akár témakör szerint is.

Rendszerezett beszerzési megrendelők

Rendszerezze a beszerzési megrendelőket tematika, összeghatár, terület vagy egyéb szempontok alapján.

Szintekhez rendelt jóváhagyások

Értesítse a jóváhagyókat automatikusan a nekik megfelelő jogkörök alapján, egy workflow-ba rendezve. Nincs többé megkésett jóváhagyás!

Hatékony együttműködés a beszállítókkal

Egy jól működő belső beszerzési rendszer a beszállítól felé is sok előnnyel jár. Így a megrendeléseket időben, pontosan intézheti.

Tegye hatékonyabbá beszerzési folyamatait WorkflowGen rendszerrel.

WorkflowGen

A WorkflowGen-t már számos cég választotta beszerzési folyamataiknak hatékonyabbá tételére. Az átlátható és automatizálható folyamatoknak köszönhetően pedig a beszerzési folyamatok gyorsabbá és pontosabbá válnak.

Megismerheti a Workflowgen rendszert.

A folyamat egyszerű!

1

Töltse ki az oldal alján található űrlapot!

Az űrlap kitöltésével ingyenes konzultációt és a szoftver demóját biztosítjuk Önnek. A szoftver kipróbálásával felmérheti, hogy vállalatának alkalmas lehet-e a rendszer integrálása.

2

Szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot és ütemeznek egy bemutató hívást.

Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező folyamatmenedzsment specialista munkatársunk segít felmérni a szoftver beilleszthetőségét meglévő folyamataiba.

3

Próbálja ki a rendszert és igény esetén segítünk a bevezetésében.

Példákon keresztül bemutatjuk a működést, javaslatokat adunk problémáinak megoldására. Kérje ingyenes konzultációnkat + a szoftver demóját az űrlap kitöltésével!

Hazai és nemzetközi felhasználóink

Több ezer felhasználónak segítünk hatékonyabbá válni

Gyakran feltett kérdések

Bizonyára felmerültek kérdései a szoftver vállalatba integrálhatósága kapcsán. Tekintse át a gyakran ismételt kérdéseket, melyeket érdeklődőinktől kaptunk és találjon választ!

Kérdése van?

Igen. A bejövő számlák OCR feldolgozását felváltandó magyar számlák esetében javasoljuk új NAV online számla modulunk használatát. A csoportos iktatás funkciót felhasználva rendszerünk képes automatikusan, adott időközönként a NAV Online számlába bérkezők számlák adatait letölteni, a számlákat iktatni illetve összerendelni azok számlaképével.

A papíralapú számlák kezeléséhez hasonlóan zajlik az elektronikus számlák nyilvántartása és jóváhagyása is. Mivel a számla – nevéből adódóan – elektronikusan keletkezik, így nincs szükség digitalizálásra. Az e-számlák a hagyományos papír alapú bizonylattal egyenértékűek, hitelesítettek, illetve időbélyegzővel vannak ellátva.

Igen a rendszer a pénzügyi részleg tevékenységeit több workflow-ba rendezi, így mindenki pontosan látja a feladatait határidővel együtt.

A rendszer bevezetése gyorsan megvalósítható folyamatmenedzsment specialistánkkal, aki végigvezeti majd a rendszer integrálásán. Akár 3-4 hónap alatt már elindulhat a szoftver használata, amit a szoftver integrálásának finomítása követ.

Készen áll? Válassza a WorkflowGen beszerzés támogató folyamatait!

Töltse ki az alábbi űrlapot és szakértőnk 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

Ingyenes demó kérése

Próbálja ki a WorkflowGen rendszert INGYENESEN!

Töltse ki az űrlapot és munkatársunk egy munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, ahol közösen ütemeznek egy időpontot a rendszer kipróbálására.

Weboldalunk sütiket használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa látogatóinknak.  További információ