+36 20 599 9900

Szerződések kezelése, véleményezése, iktatása, elektronikus aláírása

A WorkflowGen folyamatmenedzsment rendszerének és az Eastflow kiegészítő EastDoc moduljának segítségével számos hatékony funkció érhető el a szerződések iktatásában, véleményezésében és digitális aláírásában.

Workflow szoftver a szerződések kezelésére, véleményezésére, iktatására és elektronikus aláírására

Az EastDoc modul lehetővé teszi a szerződések elektronikus aláírását, ami jelentősen felgyorsítja az elfogadási folyamatot és csökkenti a papírmunka okozta hibalehetőségeket. A digitális aláírások megbízhatóak és jogilag is elfogadottak, így biztosítva a dokumentumok érvényességét és sérthetetlenségét.

A verziók kezelése szintén kulcsfontosságú elem az EastDoc modulban. A rendszer lehetővé teszi a könnyű nyomon követést és visszakövethetőséget a szerződések változásaihoz. A rendszer lehetővé teszi a szerződésekhez kapcsolódó fontos információk tárolását és könnyű hozzáférhetőségét azok számára, akik jogosultak és akiknek szüksége van az adatokra. Ez elősegíti a jobb döntéshozatalt és az üzleti folyamatok átláthatóságát.

Az automatikus feladatindítás funkció lehetősége kiemeli az EastDoc modul hatékonyságát. A rendszer képes automatikusan generálni és kiosztani feladatokat a szerződéses folyamatok során. Ez csökkenti az emberi beavatkozásból adódó hibalehetőségeket és felgyorsítja a szerződések jóváhagyási folyamatát és későbbiekben a szerződések “működtetését”. 

Összességében a WorkflowGen és Eastflow EastDoc modulja kiváló megoldást nyújt a szerződések iktatásához, véleményezéséhez és digitális aláírásához. Az elektronikus aláírások, verziókezelés, szerződéses metaadatok nyilvántartása és automatikus feladatindítás kombinációja garantálja a hatékony szerződéskezelést és a folyamatok gyorsabb és pontosabb lebonyolítását. A vállalkozások számára ez egyértelmű versenyelőnyt jelent, miközben elősegíti a fenntartható és környezetbarát üzleti gyakorlatok kialakítását a papírmentes dokumentációval.


Az EastDoc modul

Ez a rendkívül rugalmas és felhasználóbarát eszköz lehetővé teszi a szerződések átfogó nyilvántartását, menedzselését, létrehozását, egyeztetését és jóváhagyását, miközben támogatja a papírmentes és digitális munkafolyamatokat.

Elektronikus aláírás

A digitális aláírások megbízhatóak és jogilag is elfogadottak, így biztosítva a dokumentumok érvényességét és sérthetetlenségét.

Verziókezelés

Az egyértelmű és strukturált verziókezelés segítségével a felhasználók bármikor visszatérhetnek korábbi változatokhoz, megtekintve és akár visszavonva a bevezetett módosításokat. A kapcsolódó szerződéses metaadatok nyilvántartása szintén jelentős előnyt jelent az EastDoc használata során.

Egyszerűsítés, hatékonyság, testreszabhatóság

Röviden: WorkflowGen

A WorkflowGen-t arra fejlesztették ki, hogy segítse az embereket minden üzleti helyzetben. Egyedi megoldásainkkal garantálhatják azt, hogy a logisztika is zökkenőmentesen működhet!

Megismerheti a Workflowgen rendszert.

A folyamat egyszerű!

1

Töltse ki az oldal alján található űrlapot!

Az űrlap kitöltésével ingyenes konzultációt és a szoftver demóját biztosítjuk Önnek. A szoftver kipróbálásával felmérheti, hogy vállalatának alkalmas lehet-e a rendszer integrálása.

2

Szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot és ütemeznek egy bemutató hívást.

Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező folyamatmenedzsment specialista munkatársunk segít felmérni a szoftver beilleszthetőségét meglévő folyamataiba.

3

Próbálja ki a rendszert és igény esetén segítünk a bevezetésében.

Példákon keresztül bemutatjuk a működést, javaslatokat adunk problémáinak megoldására. Kérje ingyenes konzultációnkat + a szoftver demóját az űrlap kitöltésével!

Hazai és nemzetközi felhasználóink

Sok ezer felhasználónak segítünk hatékonyabbá válni

Gyakran feltett kérdések

Bizonyára felmerültek kérdései a szoftver vállalatba integrálhatósága kapcsán. Tekintse át a gyakran ismételt kérdéseket, melyeket érdeklődőinktől kaptunk és találjon választ!

Kérdése van?

Igen. A bejövő számlák OCR feldolgozását felváltandó magyar számlák esetében javasoljuk új NAV online számla modulunk használatát. A csoportos iktatás funkciót felhasználva rendszerünk képes automatikusan, adott időközönként a NAV Online számlába bérkezők számlák adatait letölteni, a számlákat iktatni illetve összerendelni azok számlaképével.

A papíralapú számlák kezeléséhez hasonlóan zajlik az elektronikus számlák nyilvántartása és jóváhagyása is. Mivel a számla – nevéből adódóan – elektronikusan keletkezik, így nincs szükség digitalizálásra. Az e-számlák a hagyományos papír alapú bizonylattal egyenértékűek, hitelesítettek, illetve időbélyegzővel vannak ellátva.

Igen a rendszer a pénzügyi részleg tevékenységeit több workflow-ba rendezi, így mindenki pontosan látja a feladatait határidővel együtt.

A rendszer bevezetése gyorsan megvalósítható folyamatmenedzsment specialistánkkal, aki végigvezeti majd a rendszer integrálásán. Akár 3-4 hónap alatt már elindulhat a szoftver használata, amit a szoftver integrálásának finomítása követ.

Készen áll? Válassza a WorkflowGen-t!

Töltse ki az alábbi űrlapot és szakértőnk 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

Scroll to Top

Ingyenes demó kérése

Próbálja ki a WorkflowGen rendszert INGYENESEN!

Töltse ki az űrlapot és munkatársunk egy munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, ahol közösen ütemeznek egy időpontot a rendszer kipróbálására.

Weboldalunk sütiket használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa látogatóinknak.  További információ