HR és Munkavállalói folyamatok

Beléptetés Automatizáló

Teljes körűen vezényli az új belépők adminisztrációját és IT-hozzáféréseit.

Kit/melyik területet érinti: HR osztály (HR generalista vagy HR vezető), IT osztály, Munkaügy, Közvetlen vezető

Mit csinál pontosan:

A HR terület egyik legidőigényesebb folyamatát, az új munkavállalók beléptetését teszi gördülékennyé. Amint egy jelölt aláírja a munkaszerződést, a rendszer elindítja a onboarding workflow-t: összegyűjti az új belépő személyes adatait egy kitölthető űrlapon (pl. adóazonosító, bankszámlaszám), és automatikusan létrehozza számára a szükséges IT hozzáféréseket és e-mail fiókot. A folyamat része a munkakörhöz tartozó eszközök igénylése is (pl. laptop, telefon) az IT osztály felé, valamint a belépőkör (sétálópapír) feladatainak kiosztása. Ide tartozik például a munkaügyi dokumentumok aláírása, az oktatások ütemezése és a próbaidős mentor kijelölése. A WorkflowGen segítségével a ki- és beléptetés folyamata, beleértve a sétálópapírok kezelését és a munkakör módosítások adminisztrációját is, átláthatóbbá és jól nyomon követhetővé válik. Az új belépő így az első naptól kezdve strukturáltan, semmit nem kihagyva integrálódik a cégbe, a HR csapat pedig rengeteg időt spórol az automatizált teendőkkel.

Toborzás Asszisztens

AI-alapú előszűréssel és automatikus interjúütemezéssel gyorsítja a kiválasztást.

HR toborzási csapat, HR vezető, Toborzási specialisták, Felvételi menedzserek

Mit csinál pontosan:

Felgyorsítja és rendszerezi a munkaerő-felvétel folyamatát az álláshirdetéstől a belépésig. A HR a rendszerben indít egy új pozícióhoz tartozó toborzási folyamatot, megadva a pozíció leírását és követelményeit. Az integrációk révén a rendszer publikálja az álláshirdetést toborzói portálokon. A beérkező önéletrajzokat az AI előszűri: kulcsszavak és kompetenciák alapján rangsorolja a jelölteket, így a HR már a legígéretesebbekkel kezd. A workflow automatikusan időpontot egyeztet interjúra a jelölttel (az ő preferenciái és a toborzók naptára alapján), kiküldi a meghívókat és nyomon követi a visszajelzéseket. Minden interjúztató egy online értékelőlapot tölt ki, amit a rendszer összesít. A döntéshozatalt követően a rendszer segít ajánlatot generálni a kiválasztott jelöltnek, és kezeli a visszajelzési folyamatot (elfogadás/elutasítás). A sikertelen pályázók automatikus értesítést kapnak, a kiválasztás folyamata pedig végig átlátható és jól nyomon követhető a HR vezetés számára. Az AI-asszisztens tehát gyorsítja a jelöltek előszűrését és adminisztrációját, hogy a HR a személyes interjúkra és a jelöltek megtartására fókuszálhasson.

KépzésKövető

Ütemezi és nyomon követi a kötelező és választható képzéseket, automatikus emlékeztetőkkel.

Kit/melyik területet érinti: HR (Képzés-fejlesztési vezető), Minőségbiztosítás (ha pl. ISO miatt), Munkavédelem, Vezetők

Mit csinál pontosan:

Nyomon követi a dolgozók kötelező és választható képzéseit, biztosítva a szervezeti tudás fejlesztését és a megfelelési kötelezettségek teljesítését. A HR vagy a minőségügy rögzíti a rendszerben, hogy mely pozíciókhoz milyen képzések szükségesek (pl. éves tűzvédelmi oktatás, új belépők orientation tréningje, vezetőkészség-fejlesztés stb.). A workflow ütemezi ezeket: például ha egy munkavállaló belép, automatikusan hozzárendeli a belépő tréningmodulokat, vagy ha egy orvosi alkalmassági/egészségügyi vizsgálat esedékes, emlékezteti rá az illetőt és a vezetőjét. A dolgozók és feletteseik e-mailben és portálon kapnak értesítést a szükséges képzésekről, vizsgákról. A rendszer integrálható e-learning platformokkal, így a tananyag elvégzése után a teljesítés státusza automatikusan frissül. A személyi értékelések, képzési tervek és rendszeres egészségügyi vizsgálatok adminisztrációja így könnyebben kezelhető és visszakövethető. A KépzésKövető riportokat készít a HR számára arról, hogy ki mely képzéseket teljesítette vagy mulasztotta el, így egyszerűbb a határidők betartatása és a hatósági ellenőrzések kiszolgálása is (pl. munkavédelmi oktatások nyilvántartása).

SzabadságTervező

Valós idejű csapatnaptárral és egykattintásos jóváhagyással kezeli a szabadságkérelmeket.

Kit/melyik területet érinti: HR (Munkaügy), Közvetlen vezetők, Munkavállalók, Üzemeltetés/IT

Mit csinál pontosan:

Modernizálja a szabadságkérelmek kezelését és a távollétek tervezését. A munkavállalók egy online felületen nyújthatják be szabadság iránti kérelmüket, megjelölve a kívánt napokat és a távollét okát (éves rendes szabadság, betegszabadság, stb.). A rendszer valós időben megmutatja a csapat beosztását – így a dolgozó már kéréskor látja, hány kolléga van már kiírva azon időszakra. A benyújtott kérelmet a workflow automatikusan továbbítja a jóváhagyó vezetőnek, közben figyelmeztet, ha a kérelem ütközne például egy projekt határidejével vagy ha túl sok ember lenne egyszerre távol. A vezető egy kattintással jóváhagyhatja vagy elutasíthatja a kérést, a döntésről a dolgozó azonnal értesítést kap. A folyamat kontrollált és gyors jóváhagyási mechanizmust biztosít, minimalizálva az e-mail pingpongot. A SzabadságTervező naptárnézetben összesíti a csapat vagy osztály szabadságterveit, megkönnyítve az erőforrás-tervezést. Integrálható a vállalati naptárrendszerekkel (pl. Outlook), így a jóváhagyott távollétek automatikusan megjelenhetnek a közös naptárban.

HR Dokumentumkezelő

Digitális sablonokkal és verziókövetéssel kezeli a teljes HR-dokumentumtárat.

Kit/melyik területet érinti: HR osztály (Munkaügy, Személyügyi adminisztráció vezető), Jogi osztály, IT

Mit csinál pontosan:

A HR-hez kapcsolódó összes dokumentum (munkaszerződések, módosítások, juttatási nyilatkozatok, igazolások stb.) egységes, digitális kezelését valósítja meg. Az új dokumentumok létrehozása sablonokkal történik: például egy új belépő munkaszerződését a rendszer generálja elő a rögzített adatok alapján, majd a workflow elküldi elektronikus aláírásra az érintetteknek. A beérkező dokumentumokat (pl. orvosi igazolás, önéletrajz) a HR feltölti vagy az alkalmazott önkiszolgáló portálon keresztül nyújtja be, és a rendszer automatikusan a megfelelő aktához csatolja. Minden dokumentumváltozás esetén jóváhagyási folyamat indul, ha szükséges (pl. vezető jóváhagy egy béremelési papírt). A HR Dokumentumkezelő biztosítja az egységes, hibamentes dokumentumkezelést minden HR-területen, legyen szó személyügyi nyilvántartásról vagy szabadságengedélyező lapról. Minden fájl verziózott és csak jogosultak férhetnek hozzá. Kereshető adattár áll rendelkezésre, ahol pillanatok alatt előkereshető bármely dolgozó összes dokumentuma. Ezzel a megoldással megszűnik a papíralapú dossziék szükségessége, a HR adminisztráció pedig átláthatóbbá és gyorsabbá válik.

UtazásJóváhagyó

Egységes folyamatban kezeli az üzleti utazások jóváhagyását és szervezését.

Kit/melyik területet érinti: HR (kiküldetés adminisztráció), Pénzügy (költségjóváhagyás), Üzletági vezetők, Irodavezető/Utazásszervező

Mit csinál pontosan:

Egységes folyamatba foglalja a kiküldetések és üzleti utazások engedélyezését és megszervezését. Az alkalmazott a rendszerben jelzi utazási igényét: hova, milyen célból, milyen időtartamra utazna, és becsült költségeket (szállás, repjegy) is megadhat. A workflow először a felettes jóváhagyását kéri a szakmai indok és a távollét miatt. Ezt követően, ha pénzügyi keret is érintett, a folyamat automatikusan továbbmegy a pénzügy/számvitel felé a költségkeret ellenőrzésére. Jóváhagyás esetén a rendszer – integrációval vagy belső szabályok alapján – akár le is foglalja a szükséges utazási elemeket: repülő- vagy vonatjegyet rendel az utazási irodán keresztül, szállást foglal a cég preferált szállodáiban a megadott kereteken belül. A dolgozó értesítést kap a visszaigazolt foglalásokról. Az UtazásJóváhagyó egyúttal összekapcsolódik a KöltségKontroll rendszerrel: előkészíti a kiküldetési rendelvényt, és hazatérés után emlékezteti a kollégát a költségjelentés leadására. Ezzel a megoldással az üzleti utazások jóváhagyásokkal kontrolláltan, mégis gördülékenyen szerveződnek, a kollégák pedig időt spórolnak a logisztikán. A cég számára nyomon követhető, ki-merre jár, és a költségek is tervezetten alakulnak.

TudásbázisGuru

Kontrollált workflow-val kezeli a tudásbázis cikkek jóváhagyását és frissítését.

Kit/melyik területet érinti: Ügyfélszolgálat (knowledge manager), IT support (ha IT tudásbázis), Terméktámogatás vezető, Dokumentációs csapat

Mit csinál pontosan:

Lehetővé teszi egy vállalati tudástár hatékony felépítését és folyamatos frissítését kontrollált workflow-val. Bármely belső szakértő vagy ügyfélszolgálatos javasolhat új tudásbázis cikket (pl. “Hogyan kell…?” útmutató) vagy módosítást egy meglévő cikkhez. A workflow először egy reviewer csapathoz irányítja a javaslatot – például a termék specialistáihoz vagy a dokumentációs csapathoz –, akik ellenőrzik a tartalom pontosságát és érthetőségét. Jóváhagyás után a rendszer publikálja a cikket a vállalati tudásbázisban, kategorizálva és címkézve, hogy könnyen kereshető legyen. A tudástár építése és elérése így szabályozottan történik: semmi sem kerül ki duplikáltan vagy hibásan, mert minden változtatásnak van felelőse. A workflow nyomon követi, mely cikket mikor frissítették utoljára, és időszakosan feladatot oszt ki a tulajdonosának a tartalom felülvizsgálatára, biztosítva, hogy a tudásbázis naprakész maradjon. A TudásbázisGuru integrálható az ügyfélszolgálati rendszerekkel, így a dolgozók gyorsan kereshetnek a jóváhagyott cikkek között a vevők kérdéseire válaszolva.

ÖtletGyűjtő

Strukturáltan gyűjti és értékeli a dolgozói ötleteket innovációs folyamat számára.

Kit/melyik területet érinti: HR (munkavállalói programok), Innovációs vezető, Folyamatfejlesztési csapat, Ügyvezetés

Mit csinál pontosan:

Elősegíti a vállalaton belüli innovációt és folyamatfejlesztést egy strukturált ötletmenedzsment folyamattal. A dolgozók bármikor benyújthatják ötleteiket a rendszerben – legyen az egy apró folyamatjavítási javaslat vagy egy új termékötlet. Az ötlet beküldésekor kategorizálni lehet (pl. “Költségcsökkentés” vagy “Új termék”), és akár csatolhatnak hozzá leírást, üzleti indokot. A workflow összegyűjti az ötleteket, és időszakosan (pl. havonta) egy innovációs bizottság elé viszi őket. A bizottság tagjai a rendszerben értékelik az ötleteket előre definiált kritériumok alapján (hatás, megvalósíthatóság stb.). A struktúrált gondolkodás és jól működő szervezet alapja az ilyen ötletek kezelése – az Eastflow is hisz ebben. A legjobb ötleteket a workflow “nyertes” státuszba teszi, és továbbviszi megvalósítási folyamatba (pl. új projektet indít, vagy átadja a megfelelő részlegnek kidolgozásra). Az ötletgazdák visszajelzést kapnak, hogy mi lett az ötletükkel (elfogadva, elutasítva, jutalmazva). Az ÖtletGyűjtő motiválja a munkatársakat azzal, hogy láthatóvá teszi javaslataikat és lehetőséget ad jutalmakra a jó ötletekért. A vezetés pedig egy helyen látja az összes javaslatot és a belőlük született fejlesztéseket, ami erősíti az innovációs kultúrát.

Scroll to Top

Ingyenes demó kérése

Próbálja ki a WorkflowGen rendszert INGYENESEN!

Töltse ki az űrlapot és munkatársunk egy munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, ahol közösen ütemeznek egy időpontot a rendszer kipróbálására.