AI Ajánlatkészítő
E-mailből vagy űrlapból azonnal AI-alapon generál és javasol értékesítési ajánlatokat.
Kit/melyik területet érinti: Értékesítési osztály (vezetők, pre-sales mérnök), Ügyfélszolgálat, IT
Olvasd tovább
Mit csinál pontosan:
Az értékesítési ajánlatok készítését forradalmasítja egy intelligens automatizmussal. Amikor egy potenciális ügyfél ajánlatot kér (akár e-mailben, akár egy űrlapon keresztül), a rendszer AI-algoritmusa elemzi a kérést. Például ha egy e-mailben érkezik egy specifikáció, az AI értelmezi a tartalmat és kinyeri a fontos adatokat. Ezt követően a workflow összeállít egy ajánlattervezetet a cég árazási szabályai és korábbi hasonló ügyletek alapján. A tervezetet továbbítja egy értékesítési menedzserhez jóváhagyásra. Az AI segítségével a rutin jellegű ajánlatkérések szinte teljesen automatizáltan feldolgozhatók, így egy egyszerű ügyfél-e-mailből akár teljesen automatizált értékesítési folyamat alakul. Természetesen a kritikus vagy egyedi ajánlatokat a rendszer emberi felülvizsgálatra irányítja. A jóváhagyást követően az ajánlatot a rendszer automatikusan továbbítja az ügyfélnek és archiválja. Ez a megoldás drasztikusan csökkenti az ajánlatadás átfutási idejét, növeli a pontosságot és tehermentesíti az értékesítőket.
Értékesítési Jóváhagyó
Gyorsítja a kedvezmény- és üzletjóváhagyást az ártervek és határértékek automatikus ellenőrzésével.
Kit/melyik területet érinti: Értékesítési vezető, Kereskedelmi igazgató, Pénzügyi vezető, Üzletfejlesztés
Olvasd tovább
Mit csinál pontosan:
Felgyorsítja és szabályozza az értékesítési engedélyezési folyamatokat, például amikor egy üzletkötő a listaártól eltérő kedvezményt szeretne adni egy ügyfélnek vagy speciális feltételt kínálna. Az értékesítő a rendszerben benyújt egy üzlet jóváhagyási kérelmet, amely tartalmazza az ügyféladatokat, a kért kedvezményt és az indoklást. A workflow automatikusan meghatározza a szükséges jóváhagyókat az üzlet paraméterei alapján (pl. >20% kedvezmény esetén szükséges a pénzügyi vezető engedélye is). A döntéshozók email értesítést kapnak, és a mobiljukon vagy böngészőben egy kattintással jóváhagyhatják vagy elutasíthatják a kérelmet. Minden jóváhagyás automatizáltan rögzül, és csak a szükséges lépések mennek emberi ellenőrzésre. Ennek köszönhetően az egyedi árengedélyek, nagyobb volumenű ajánlatok jóváhagyása nem akasztja meg az értékesítést – a folyamat átlátható és gyors, a szerződéskötés jelentősen felgyorsul.
PanaszMegoldó Workflow
Strukturáltan jegyzi és követi nyomon az ügyfélpanaszokat SLA-szerinti határidőkkel.
Kit/melyik területet érinti: Ügyfélszolgálati vezető, Minőségbiztosítás (ha termékpanasz), Szolgáltatási menedzser, Ügyfélkapcsolati menedzser
Olvasd tovább
Mit csinál pontosan:
Vállalati szintű, strukturált panaszkezelési folyamatot valósít meg, hogy az ügyfélpanaszok ne vesszenek el és szakszerűen legyenek kezelve. Amikor egy ügyfél panaszt tesz (legyen az e-mail, telefon vagy online űrlap útján), a rendszer létrehoz egy panasz-esetet a workflow-ban. Ebben rögzítésre kerül minden fontos információ (ügyfél adatai, panasz leírása, érintett termék/szolgáltatás, sürgősség). A folyamat ezután automatikusan kiosztja az esetet egy felelős ügyintézőnek, és értesíti a releváns részleget is (pl. ha termékminőségi gond, akkor a minőségbiztosítást). A workflow határidőt szab a válaszadásra a belső szabályzat vagy SLA szerint. A panasz és reklamációkezelés nyomon követhető módon zajlik: látható a státusz (pl. “kivizsgálás alatt”, “válaszra vár”), és a rendszer emlékeztet, nehogy kicsússzon a határidőből. Miután megoldás születik (pl. csere, jóváírás vagy technikai támogatás), azt az ügyféllel egyeztetik, majd az esetet lezárják a rendszerben az eredmény rögzítésével. A vezetőség aggregált kimutatásokat kap a panaszok okairól, számáról, megoldási idejéről, ami segít a folyamatok javításában és az ügyfél-elégedettség növelésében.