Átlátható kiválasztási folyamat: A legjobb jelöltek megtalálása

A kiválasztási folyamatok támogatása és nyomon követhetősége lehetővé teszi a HR vezetők számára, hogy hatékonyabban kezeljék a jelöltválasztási folyamatot, elősegítve a legmegfelelőbb jelöltek kiválasztását a szervezet számára.

Egyszerűsítse kiválasztási folyamatait

Válassza a legjobb eszközt a mindennapi munkára, a WorkflowGent!

A jelöltek számára ez a rendszer tisztaságot és átláthatóságot biztosít a kiválasztási folyamatban, ami növeli a jelentkezői élmény minőségét és a szervezet vonzerejét a munkaerőpiacon.

Rendszerezett minőségügyi folyamatok

Rendszerezze a minőségügyi folyamatait úgy, ahogy a cég mindennapi élete megkívánja.

Szintekhez rendelt jóváhagyások

Értesítse a jóváhagyókat automatikusan a nekik megfelelő jogkörök alapján, egy workflow-ba rendezve. Nincs többé megkésett jóváhagyás!

Hatékony együttműködés a többi kollégával

Egy jól működő belső rendszer a többi kolléga felé is sok előnnyel jár. Így a foplyamatokat időben, pontosan intézheti.

Megbízhatóság és hatékonyság

WorkflowGen

A WorkflowGen segítséget nyújthat a minőségügyi folyamatok és azok rendszerezésében, ellenőrzésében is! A keretrendszer sokoldalúsága révén könnyen testreszabható az egyedi igényeknek megfelelően.

Megismerheti a Workflowgen rendszert.

A folyamat egyszerű!

1

Töltse ki az oldal alján található űrlapot!

Az űrlap kitöltésével ingyenes konzultációt és a szoftver demóját biztosítjuk Önnek. A szoftver kipróbálásával felmérheti, hogy vállalatának alkalmas lehet-e a rendszer integrálása.

2

Szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot és ütemeznek egy bemutató hívást.

Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező folyamatmenedzsment specialista munkatársunk segít felmérni a szoftver beilleszthetőségét meglévő folyamataiba.

3

Próbálja ki a rendszert és igény esetén segítünk a bevezetésében.

Példákon keresztül bemutatjuk a működést, javaslatokat adunk problémáinak megoldására. Kérje ingyenes konzultációnkat + a szoftver demóját az űrlap kitöltésével!

Hazai és nemzetközi felhasználóink

Sok ezer felhasználónak segítünk hatékonyabbá válni

Növelje hatékonyságát AI támogatással! Tudja, hogyan egészíti ki az Eastflow termékeit a mesterséges intelligencia?

Gyakran feltett kérdések

Bizonyára felmerültek kérdései a szoftver vállalatba integrálhatósága kapcsán. Tekintse át a gyakran ismételt kérdéseket, melyeket érdeklődőinktől kaptunk és találjon választ!

Kérdése van?

Igen. A bejövő számlák OCR feldolgozását felváltandó magyar számlák esetében javasoljuk új NAV online számla modulunk használatát. A csoportos iktatás funkciót felhasználva rendszerünk képes automatikusan, adott időközönként a NAV Online számlába bérkezők számlák adatait letölteni, a számlákat iktatni illetve összerendelni azok számlaképével.

A papíralapú számlák kezeléséhez hasonlóan zajlik az elektronikus számlák nyilvántartása és jóváhagyása is. Mivel a számla – nevéből adódóan – elektronikusan keletkezik, így nincs szükség digitalizálásra. Az e-számlák a hagyományos papír alapú bizonylattal egyenértékűek, hitelesítettek, illetve időbélyegzővel vannak ellátva.

Igen a rendszer a pénzügyi részleg tevékenységeit több workflow-ba rendezi, így mindenki pontosan látja a feladatait határidővel együtt.

A rendszer bevezetése gyorsan megvalósítható folyamatmenedzsment specialistánkkal, aki végigvezeti majd a rendszer integrálásán. Akár 3-4 hónap alatt már elindulhat a szoftver használata, amit a szoftver integrálásának finomítása követ.

Készen áll? Válassza a WorkflowGen-t!

Töltse ki az alábbi űrlapot és szakértőnk 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

Scroll to Top

Weboldalunk sütiket használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa látogatóinknak.  További információ

Ingyenes demó kérése

Próbálja ki a WorkflowGen rendszert INGYENESEN!

Töltse ki az űrlapot és munkatársunk egy munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, ahol közösen ütemeznek egy időpontot a rendszer kipróbálására.