A számlák jóváhagyása sosem volt még ilyen egyszerű

A számlák nyilvántartását és jóváhagyását automatizáltan, workflow sablonok segítségével képezhetjük le elektronikusan, így pontosan látható, hogy egy jóváhagyási folyamat éppen holt tart, kinél akadt meg.

FELELŐSTŐL A VEZETŐIG

Minden számla és felelős áttekinthetővé válik

Workflow rendszerünk támogatja a papíralapú és elektronikus számlák egyazon felületen történő kezelését, a számlák iktatását, egységes vagy egyedi fejlesztésű számlatár létrehozását, a számlák igazoltatását, engedélyezését, a számlához kapcsolódó iratok feltüntetését és a pénzügyi, gazdasági szakrendszerekkel, valamint a vállalatirányítási szoftverekkel való kapcsolódást is.

Nincs lejárt fizetési határidő

A beérkező számlák fizetési határidejére vonatkozóan automatikus emlékeztetők állíthatók be, így nincs több késve utalt számla.

Nyomon követhető számlajóváhagyás

A számlaigazoltatás folyamata ellenőrzött keretek között, automatizáltan zajlik a számlakezelő rendszerben a felelősök jóváhagyásával

Integráció pénzügyi rendszerekkel

A rendszerek integrációjával létrejön az adatszinkronizálás, a számla képének és adatmezőinek átadása-átvétele.

Automatizáld vállalkozásod pénzügyeit

WorkflowGen

Meghatározható, hogy az egyes számlatípusoknál kik a jóváhagyók (felelősök), pontosan milyen feladatot kell elvégezniük és milyen határidőre. A rendszerben egyszerűen alakíthatunk ki egy- vagy többszintű jóváhagyási folyamatokat, szintenként tetszőleges szereplővel, akik jóváhagyó vagy csak véleményező jogosultsággal rendelkezhetnek. Így a folyamatban részt vevő személyek akár párhuzamosan is jóváhagyhatják/véleményezhetik a dokumentumot.

Megismerheti a Workflowgen rendszert.

A folyamat egyszerű!

1

Töltse ki az oldal alján található űrlapot!

Az űrlap kitöltésével ingyenes konzultációt és a szoftver demóját biztosítjuk Önnek. A szoftver kipróbálásával felmérheti, hogy vállalatának alkalmas lehet-e a rendszer integrálása.

2

Szakértőnk felveszi Önnel a kapcsolatot és ütemeznek egy bemutató hívást.

Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező folyamatmenedzsment specialista munkatársunk segít felmérni a szoftver beilleszthetőségét meglévő folyamataiba.

3

Próbálja ki a rendszert és igény esetén segítünk a bevezetésében.

Példákon keresztül bemutatjuk a működést, javaslatokat adunk problémáinak megoldására. Kérje ingyenes konzultációnkat + a szoftver demóját az űrlap kitöltésével!

Hazai és nemzetközi felhasználóink

Sok ezer felhasználónak segítünk hatékonyabbá válni

Növelje hatékonyságát AI támogatással! Tudja, hogyan egészíti ki az Eastflow termékeit a mesterséges intelligencia?

Codey Joyner

UrbanAcres, LLC

5/5

“My move was way less stressful than expected! Movely packed everything, stored it for a week, and moved it all to my new home just as promised!”

Eren Hill

H&H Legal Partners

5/5

“Movely provided a very professional service when we moved offices last month. They were easy to work with and moved everything on time.”

Emanuel Sadler

SavvyMarket

5/5

Best experience ever! I desperately needed a mover to help with a last minute relocation, and Movely was so helpful in making it a seamless process!”

Gyakran feltett kérdések

Bizonyára felmerültek kérdései a szoftver vállalatba integrálhatósága kapcsán. Tekintse át a gyakran ismételt kérdéseket, melyeket érdeklődőinktől kaptunk és találjon választ!

Kérdése van?

Igen. A bejövő számlák OCR feldolgozását felváltandó magyar számlák esetében javasoljuk új NAV online számla modulunk használatát. A csoportos iktatás funkciót felhasználva rendszerünk képes automatikusan, adott időközönként a NAV Online számlába bérkezők számlák adatait letölteni, a számlákat iktatni illetve összerendelni azok számlaképével.

A papíralapú számlák kezeléséhez hasonlóan zajlik az elektronikus számlák nyilvántartása és jóváhagyása is. Mivel a számla – nevéből adódóan – elektronikusan keletkezik, így nincs szükség digitalizálásra. Az e-számlák a hagyományos papír alapú bizonylattal egyenértékűek, hitelesítettek, illetve időbélyegzővel vannak ellátva.

Igen a rendszer a pénzügyi részleg tevékenységeit több workflow-ba rendezi, így mindenki pontosan látja a feladatait határidővel együtt.

A rendszer bevezetése gyorsan megvalósítható folyamatmenedzsment specialistánkkal, aki végigvezeti majd a rendszer integrálásán. Akár 3-4 hónap alatt már elindulhat a szoftver használata, amit a szoftver integrálásának finomítása követ.

Készen áll? Automatizálja a számlajóváhagyás folyamatait, vállalatra szabva!

Töltse ki az alábbi űrlapot és szakértőnk 3 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot!

Scroll to Top

Weboldalunk sütiket használ annak érdekében, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsa látogatóinknak.  További információ

Ingyenes demó kérése

Próbálja ki a WorkflowGen rendszert INGYENESEN!

Töltse ki az űrlapot és munkatársunk egy munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, ahol közösen ütemeznek egy időpontot a rendszer kipróbálására.