fejlessze vállalkozását állami támogatásból

A koronavírus okozta válsághelyzet a legtöbb gazdasági szereplőt váratlanul és felkészületlenül érte. A kialakult helyzetben azok a vállalkozások tudtak kisebb mértékű vesztséggel reagálni a vírus okozta gazdasági válságra, melyek már valamilyen mértékben rendelkeztek a működési folyamataikat támogató digitális rendszerekkel. Ebben az esetben a távmunka bevezetése is gördülékenyebben zajlott, így minimálisra csökkent a munkaidő-kiesés. Ahol azonban a működési folyamatok hagyományosan, azaz nem digitális formában zajlanak, ott ezek működtetése távmunkában nagyobb gondot okoz, mint az a céges irodai munkavégzés során tapasztalható volt.

Az elmúlt évtizedben sok vállalkozás részéről indult kezdeményezés a digitális működésre való áttérésre, de átütő eredményt csak kis arányban értek el. Ennek legfőbb oka az erős kényszerítő erő hiánya. A cégek egy része most kezdi csak felismerni, hogy profiljuk szerint lehetőségük van távmunkában való munkavégzésre is, - ami az elmúlt hetek tapasztalatai alapján akár létkérdés is lehet - és az ehhez szükséges technológiai háttér már több évtizede elérhető. Az egészségügyi járványhelyzet gyors lépéseket, a személyes érintkezést mellőző megoldásokat és nagyfokú rugalmasságot követel mindenkitől.

A vírus által kialakult helyzetben a cégvezetők számára az egyik kihívást a távmunkában dolgozókkal szembeni bizalom jelenti. Amikor a munkavállalók nem a megszokott irodai környezetben, közvetlen irányítás alatt dolgoznak, problémát okozhat az ellenőrzés, de ugyanúgy a segítségnyújtás és a gyors beavatkozás lehetőségének hiánya is. Ugyanakkor az alkalmazottak számára is gondot jelenthet a megszokottól eltérő időbeosztás és a megváltozott munkakörnyezet miatti beszűkült lehetőségek. Ahol a feladatkiosztás eddig személyesen történt, ott a legnagyobb mértékű a teljesítmény-csökkenés.

A válsághelyzet első hulláma kezd csillapodni, a cégek próbálnak talpra állni és leszűrni a tanulságokat az elmúlt időszak tapasztalatai alapján. Ez egyben alkalom is arra, hogy egyrészt olyan fejlesztéseket, eszközbeszerzéseket, géppark-korszerűsítéseket valósítsanak meg, melyek időszerűek és hozzájárulnak a gyors újrakezdéshez, másrészt nyissanak a digitális világ felé, melyekkel már felkészülten, helyzeti előnyt élvezve vészelhetik át a járvány esetleges újabb hullámát!

MI KÉTFÉLE MÓDON SEGÍTJÜK a felkészülési folyamatot, melyet akár azonnal megkezdhet:

  1. WORKFLOWGEN: Az általunk forgalmazott WorkflowGen keretrendszerrel olyan megoldást kínálunk, mellyel sikeresen biztosíthatja az otthoni munkavégzés esetén is hatékony és zökkenőmentes működést.
  2. PÁLYÁZAT: Professzionális pályázatíró partnerünk közreműködésével - sikerdíj ellenében - segítünk elkészíteni a pályázati anyagát. Az elnyerhető állami támogatásból mind az eszköz beruházások, mind a folyamatmenedzsment rendszer bevezetésének költségei finanszírozhatók.

Napjainkban – és az éppen aktuális járványügyi helyzetben még inkább háttérbe szorul a több ezer éve bevált papír alapú társadalmi modell, és helyét óriás léptekkel veszi át az elektronikus társadalmi berendezkedés.

Ennek megkerülhetetlen eszközei a workflow (munkafolyamat-menedzsment) rendszerek, amelyek hathatósan segítik és szabályozzák a különböző munkafolyamatokat. Egy workflow megoldás mindig előkészítve és pontosan annak adja a feladatot, akinek dolga van az üggyel, és hatékonyan végigvezeti a munkafázisokon a feladatvégzőket. Használatukkal nincs több megrekedt folyamat vagy menet közben elveszett ügy. Minden lépésnél konkrét felelős (vagy felelősök köre) adható meg, és szabályozható az adott esemény végső határideje is.

Az általunk forgalmazott WorkflowGen keretrendszer kiemelkedő szerepelője a teljes körű üzleti folyamatmenedzsment szoftverek piacának. Segítségével a munkafolyamatok tervezése, működtetése, mérése, monitorozása, illetve statisztikák/riportok készítése válik lehetővé. A rendszer rendkívül széles körben alkalmazható, egyszerűen használható, kiválóan testreszabható és más rendszerekkel könnyedén integrálható, általa egyszerűen és gyorsan automatizálhatóak a céges munkafolyamatok.

A WorkflowGen bevezetésével azonnali eredmény érhető el például az ajánlatkérés, beszerzés, értékesítés/ajánlatadás, szerződéskezelés, a HR folyamatok, az üzletmenet szervezés, a minőségbiztosítási eljárásrendek, a számlák iktatása/menedzselése, a kontrolling vagy akár a jegyzőkönyvek/bizonylatok elektronikus előállítása terén. A rendszer általánosságban bármilyen egyedi adminisztratív folyamat leképezésére, működtetésére és felügyeletére is kiválóan alkalmas.

Hogyan segít Önnek?

A WorkflowGen munkafolyamat-támogató rendszer által elérhető:

A munkafolyamatok optimalizálásából fakadóan azonnali hatékonysági és pénzügyi előny realizálható alacsony üzemeltetési költség mellett. Optimalizálja az információfeldolgozást a munkafolyamatok online kezelésének köszönhetően: e-mail-figyelmeztetések, online jóváhagyás, keresés, a feladatok, státuszok és határidők valósidejű követése. A papírmentesség jegyében a dokumentumokat nem kell kinyomtatni, elektronikusan történhet az irategyeztetés és a jóváhagyás.
A grafikus megjelenítési képességeknek köszönhetően a legkomplexebb munkafolyamatok is leegyszerűsödnek és átláthatóvá válnak mind a vezetők, mind a dolgozók számára. A határidős feladatok, illetve a késedelmes folyamatok vizuálisan is jól elkülönülnek. A helyettesítések könnyen beállíthatóak és automatizálhatóak.
Lehetőséget biztosít valamennyi vállalati funkcionális terület folyamatainak támogatására, azok konszolidációjára. A beépített grafikus folyamattervező eszköz segítségével gyorsan, egyszerűen tervezhetők és implementálhatók a munkafolyamatok. Manuális vagy strukturálatlan email forgalom helyett egységes, átlátható feladatkezelés valósítható meg.
A munkafolyamatok digitalizálása következtében nincs szükség személyes interakciókra, a workflow rendszer az információt intelligens módon irányítja a szervezetben. Valós idejű statisztikák segítségével az egyes folyamatok/területek felelősei közvetlenül tudják monitorozni a tevékenységeket, és amennyiben szükséges, azonnal be tudnak avatkozni. A feladatok határidejének betartása érdekében automatikus, ütemezett értesítések segítik a munkatársak és a vezetők munkáját, így a késedelmek megelőzhetők, a feltorlódott feladatok átcsoportosíthatók.
A munkafolyamatok digitalizálása függetleníti a végrehajtást a végrehajtás helyétől, ezért az bárhonnan végezhető. A munkához szükséges összes irat, dokumentum, adat és információ online elérhetővé válik, és közvetlenül a feladatvégző rendelkezésére áll, így az irodai és otthoni munkavégzés közti azonnali váltás lehetősége adott.
A rögzítési hibalehetőségek száma jelentősen csökken azáltal, hogy az elektronikus adatbeviteli felületeken adatellenőrzések történnek (kötelezően kitöltendő mezők, mezőtartalomtól függő vezérlés, formátum- és tartalmi ellenőrzések, adatbázisból betöltött választható értékek, stb.).
Drasztikusan csökkenti a munkafolyamatok átfutási idejét a hagyományos eljárásokhoz képest. Csak a szükséges résztvevők vonódnak be a munkafolyamatba, a folyamatok párhuzamos ágakon is futhatnak, az információt a workflow intelligens módon irányítja a szervezetben.
Gyorsan készíthetők ad hoc és előre definiált standard vezetői statisztikák, riportok, diagramok, ezzel csökkentve ezek elkészítésére fordított munkaórák számát.
Fejlett biztonsági és jogosultsági rendszere lehetővé teszi, hogy minden felhasználó csak a számára engedélyezett információhoz férjen hozzá.
A felhasználói információk a meglévő adatbázisokkal szinkronizálhatók (Active Directory, bármilyen LDAP alapú). A legkorszerűbb technológiák alkalmazásának köszönhetően illeszthető a meglévő adatbázisokhoz, háttérrendszerekhez és alkalmazásokhoz (pl. ERP, CRM, dokumentumkezelő, iktató rendszer). A WorkflowGennel a vállalati folyamatok az ERP rendszert mintegy kiegészítve, azzal szorosan együttműködve alakíthatók ki.

Miért az Eastflow Technolgy Kft?

  • Küldetésünknek tartjuk, hogy Ügyfeleink számára működésüket hatékonyan támogató informatikai megoldást szállítsunk.
  • A WorkflowGen fejlesztőjének (Advantys) magyarországi partnereként széleskörű ismerettel rendelkezünk a WorkflowGen keretrendszeren alapuló megoldások kialakításában.
  • Legfőbb értékünk, hogy kollégáink több évtizedes tapasztalattal, szakmai tudással rendelkeznek ügyfeleink igényeinek megértésében és felmérésében, valamint ezeken alapuló vállalati munkafolyamatokat támogató alkalmazások megvalósításában, bevezetésében.
  • Tanácsadói- és fejlesztőcsapatunknak köszönhetően a folyamatmenedzsment rendszer teljes körű tervezését, megvalósítását és támogatását vállaljuk a helyszíni állapotfelméréstől, az elemzésen, egyedi fejlesztésen, tesztelésen át a bevezetésig és oktatásig.
  • Magyarországi ügyfeleink számára kialakított rendszereinkben mára már több mint tízezer felhasználó évi több százezer folyamatot kezel.

Pályázatíró partnerünk közreműködésével sikerdíj ellenében segítünk elkészíteni benyújtandó pályázatát.

Minőségi garancia

Az Eastflow Technology Kft. a kanadai workflow-specialista termékfejlesztő cég, az ADVANTYS partnereként a magyarországi forgalmazója a WorkflowGen termékcsaládnak

Az ADVANTYS WorkflowGen terméke
elnyerte a Technology Evaluation Center TEC
Certified minősítését!
TEC Certificate

Ha termékünk felkeltette érdeklődését, nézze meg ajánlatunkat, vagy foglaljon időpontot oldalunkon ingyenes konzultációnkra!

A mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai megújulásához kapcsolódó fejlesztéseket támogató két pályázati felhívás jelent meg több mint 50 milliárd forint keretösszeggel.

A VEKOP-1.2.6-20 a Közép-Magyarországi régióban, míg a GINOP-1.2.8-20 pályázati felhívás az ország többi régiójában ad lehetőséget akár 153 millió forint állami támogatás igénybevételére.

Céljuk a koronavírus-járvány gazdasági hatásainak enyhítése érdekében a hazai vállalkozások munkavállalói létszámának minél nagyobb arányú megtartását ösztönző technológiai fejlesztések megvalósítása.

A kiírás rendkívül kedvező a Közép-Magyarországi pályázók számára is, mivel a korábbi kiírásokkal ellentétben egységes pályázati konstrukció keretében lehet igénybe venni a kifejezetten magas, 70%-os arányú támogatást a vállalkozások hatékonyságát növelő különböző típusú fejlesztésekre.

Egy pályázaton belül igényelhető támogatás többek között fejlesztésre, új eszköz beszerzésre, új technológiai rendszerek és kapacitások kialakítására, valamint információs technológiák, digitalizációs fejlesztések megvalósítására. Ezzel a vállalkozások nagyfokú mozgásteret kapnak annak eldöntésében, hogy milyen eszközöket és fejlesztéseket tartanak alkalmasnak a munkahelyek megtartása és a hatékonyság növelése érdekében.

ÉLJEN A LEHETŐSÉGGEL! Professzionális pályázatíró partnerünk közreműködésével sikerdíj ellenében segítünk elkészíteni benyújtandó pályázatát!

A pályázat előnyei:
  • kiemelkedően magas, 70%-os vissza nem térítendő támogatás (megfelelő teljesítés esetén)
  • a támogatási összeg 100%-a előlegként igénybe vehető
  • Budapesten és Pest megyében is elérhető
  • már május 29-től benyújtható
  • egyszerűsített eljárásrend – gyors folyósítás akár június első felétől
  • egységes pályázati konstrukció – különböző eszközök, fejlesztések egy helyen
Vissza

A WorkflowGen rendszer bevezetéséhez két csomag szükséges, amelyek a pályázatban elszámolhatóak.

Az első csomag a Vállalati folyamatfelmérési csomag, melyet fix áron tudunk biztosítani.

A második csomag az Implemetációs csomag, amelynek tervezett bekerülési ára az egyedi pályázati megbeszélés, egyeztetés során alakul ki.

A csomagok jellemzői az alábbiak:

Vállalati folyamatfelmérési csomag

Önöknek ajánljuk

  • akik mind a munkahelyi, mind az otthoni munkavégzést is támogató, a termelés hatékonyságát növelő, valamint a vezetők részére transzparenciát és hatékony beavatkozást biztosító megoldást keres, vagy
  • akik szeretnének információhoz jutni arról, hogy mely területeken, milyen folyamatokat érdemes a projektbe bevonni, milyen nagyságrendű munkával kell tervezniük, vagy
  • akik már gondolkodtak a vállalat üzleti folyamatainak digitalizálásán, de még nem tudják, hogyan kezdjenek hozzá.

Mit kapnak, ha a pályázati projekt keretében megvalósítjuk a csomagot?

  • priorizált listát és áttekintő leírásokat a vállalat üzleti folyamatairól, szakterületekre lebontva
  • folyamatok összetettségére jellemző mutatókat
  • folyamatok egyéb rendszerekkel való lehetséges kapcsolatainak leírását
  • munkafolyamat-digitalizációs projekt javaslatot, szükség esetén több fázisban
  • nagyságrendi becslést a projektfázisokra és a szükséges licencekre.

Mit nyújtunk Önöknek a csomag keretében?

  • személyes/videó interjúk keretében felmérjük a cég jelenlegi üzleti folyamatait
  • feltérképezzük a működő rendszereket és azok kapcsolatait, illetve a külső rendszerkapcsolatokat
  • megvizsgáljuk a vállalat működését befolyásoló belső szabályozási hátteret
  • az interjúk során összegyűjtjük az érintettek által megfogalmazott igényeket, ötleteket
  • a felmérés-sorozat eredményeit kiértékeljük
  • megvizsgáljuk a folyamatok szoftveres szabályozásának és automatizálhatóságának a lehetőségeit
  • megvalósítási javaslatot dolgozunk ki a folyamatok digitalizálására.

Mit nyernek a csomag megrendelésével?

Hathatós segítséget kapnak ahhoz, hogy megtegyék az első lépést vállalatuk munkafolyamatainak digitalizálása felé a modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodást támogató pályázattal összhangban. Ennek eredményeként már rövid távon költségcsökkentés és hatékonyságnövelés érhető el, amellyel időt, pénzt takaríthatnak meg a vállalatuk számára, továbbá jelentősen szervezettebbé és felkészültebbé teszi vállalata működését a járvány egy esetleges újabb hullámára is.

Átfutási idő: legfeljebb 2 hónap (Pandémiás helyzetben jelentősen csökkentett átfutási időt biztosítunk!)

(Interjúk száma a megadott árban: max. 10 db)

Csomagár = 5.990.000 Ft + ÁFA

Letöltés

Vállalati folyamatfelmérési csomagot kiegészítő Implementációs csomag

A „Vállalati folyamatfelmérési csomag” megvalósítása után a pályázati projekt részeként jelen Implementációs csomag biztosítja Önöknek a később is bővíthető folyamatmenedzsment keretrendszert és abban megvalósított, a projekt során kiválasztott működő folyamatokat.

Mit kapnak, ha a pályázati projekt keretében megvalósítjuk a csomagot?

  • telepített, működő éles folyamatmenedzsment környezetet
  • éles üzembe állított digitalizált üzleti folyamatokat
  • a hozzájuk kapcsolódó üzleti és folyamat-specifikus riportokat
  • folyamatspecifikációkat és felhasználói kézikönyvet
  • oktatást a digitalizált üzleti folyamatok működéséről egy kulcsfelhasználói csoport számára
  • üzemeltetői oktatást.

Mit nyújtunk Önöknek a csomag keretében?

  • egyeztetést az üzemeltetéssel a környezet(ek) kialakításával kapcsolatban (WinServer, MsSQL)
  • az üzemeltetés részére a megfelelő infrastruktúra kialakításához (hálózat, távelérés) szükséges leírás elkészítését
  • folyamatmenedzsment rendszer telepítését és beüzemelését távelérés segítségével az ügyfél üzemeltetési környezetében, beleértve a WorkflowGen, valamint EastDoc és EastReport modulok telepítését
  • az érintett folyamatok tekintetében részletesen megvizsgáljuk a működést befolyásoló belső szabályozási hátteret
  • további személyes/videó interjúk keretében összegyűjtjük a megvalósítandó folyamatokban érintettek által megfogalmazott részletes igényeket, elvárásokat
  • a fejlesztés alapjául szolgáló követelményspecifikációt állítunk össze
  • az érintett folyamatokat implementáljuk és üzembe állítjuk
  • üzleti adatbázist hozunk létre a folyamatokban kezelt üzleti adatok számára
  • megtervezzük és implementáljuk a folyamatokhoz kapcsolódó riportokat
  • az implementált folyamatokhoz kapcsolódó oktatás(oka)t tartunk
  • élesbe állítás után 3 év szavatosságot vállalunk az általunk implementált eredeti folyamatok hibamentes működésére.

Mit nyernek a csomag megrendelésével?

A modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodást támogató pályázattal összhangban, a bevezetett üzleti folyamatokra vonatkozóan:
  • növekszik a hatékonyság, mind a munkahelyi, mind az otthoni munkavégzés során
  • a vezetők számára átláthatóvá és könnyen ellenőrizhetővé válnak a vállalat folyamatai
  • ezzel lehetővé válik számukra a hatékony beavatkozás
  • leegyszerűsödik a vezetői statisztikák és riportok összeállítása
  • csökken az üzleti folyamatok átfutási ideje és a hibalehetőségek száma.

Az implementált digitalizált folyamat vállalaton belüli használata továbbá segít a későbbi vállalati munkafolyamat digitalizációs projekt előkészítésében, tervezésében.

Megjegyzések:

  • Opcionálisan interfész kapcsolat kialakítása - egyedi árazás alapján.
  • A csomag WorkflowGen, EastDoc, EastReport licenceket is tartalmaz (a szükséges mennyiség a pályázat kialakítása során alakul ki).
  • Az általunk készített leírás alapján a szükséges alaprendszert (Windows Server, MSSQL Server, IIS, .NET és távelérés) az ügyfél bocsátja rendelkezésre. Szükség esetén ezeket a csomag árán belül biztosítjuk.
  • Az általunk megadott kapacitású szerver számítógépeket az ügyfél bocsátja rendelkezésre. Szükség esetén ezek szállítása is a csomag árán belül megoldható.
  • A csomag pontos bekerülési ára a szükséges licencek és számítógépek, valamint a megvalósítandó folyamatok mennyiségétől és bonyolultságától függ.

Csomagár = nettó 35.000.000 Ft és 100.000.000 Ft között

Letöltés

A WorkflowGen rendszer bevezetéséhez két csomag szükséges, amelyek a pályázatban elszámolhatóak.

Az első csomag a Vállalati folyamatfelmérési csomag, melyet fix áron tudunk biztosítani.

A második csomag az Implemetációs csomag, amelynek tervezett bekerülési ára az egyedi pályázati megbeszélés, egyeztetés során alakul ki.

A WORKFLOWGEN BEMUTATÁSA

A WorkflowGen munkafolyamat támogató rendszert a vállalati szféra kiélezett versenye hívta életre. A cégek egyedi igényeire fókuszálva testre szabható megoldást nyújt a vállalati üzleti/adminisztratív folyamatok felgyorsítására, ezzel értékes időt és energiát felszabadítva egyéb üzletileg fontos feladatok elvégzésére is.

Az átlátható, szabályozott ügymenet, az emberi erőforrások optimális elosztása, a költségcsökkentő elektronikus adminisztráció és az ellenőrizhető működés következtében jelentősen nő a vállalati/hivatali hatékonyság.

A WorkflowGen egy teljes körű workflow (üzleti folyamatmenedzsment) szoftver, amelyet már több mint 700 ügyfél választott világszerte. Segítségével, illetve a csomag részeként szállított EastDoc és EastReport modulok segítségével egyszerűen és gyorsan automatizálhatóak a vállalati munkafolyamatok. Már néhány folyamat automatizálásával is rövid idő alatt, akár egy éven belül megtérülnek a bevezetés költségei. A termék magyar nyelvű, web-alapú, rugalmas, gyorsan testre szabható és könnyen illeszthető a meglévő informatikai rendszerekhez.

A WORKFLOWGEN FŐBB JELLEMZŐI

  • Keretrendszer alapú megoldás, amely tartalmazza a folyamatok, űrlapok létrehozásához, módosításához szükséges környezetet is.
  • Grafikus folyamat- és űrlaptervező eszköz (gyorsan tervezhetők és implementálhatók a munkafolyamatok, ügymenetek, eljárásrendek).
  • A keretrendszerrel kialakított megoldás rugalmas, testre szabható, stabil, robusztus, megbízható.
  • Optimalizálja a munkafolyamatokat (10-40%-os hatékonyság javulás és humán erőforrás szükséglet csökkenés).
  • Átlátható, nyomon követhető munkafolyamatok, ügymenetek a vezetők és a munkatársak számára.
  • Manuális, strukturálatlan email forgalom helyett egységes, átlátható feladatkezelés valósítható meg.
  • Nagyságrendekkel megkönnyíti a távozó dolgozók munkájának átadását-átvételét, az új munkatársak munkakezdését (nincs elveszett, elakadt ügy, „dosszié”, „vezeti” a munkatársak „kezét”).
  • Vezetői statisztika és riportkészítő funkció (gyorsan, rugalmasan kialakítható és testreszabható riportok, grafikonok).
  • A rendszer EastDoc modulja biztosítja az adott eljáráshoz tartozó webes űrlapok, sablonok, iratminták használatát.
  • A folyamatok során használt webes űrlapok hibamentes kitöltését segíti, mivel a kitöltéskor adatellenőrzést végez, továbbá az adatbázisban fellelhető adatok alapján lehetőséget biztosít pl. kiválasztási listák használatára is.
  • A folyamatokhoz, azok lépéseihez beállíthatóak határidők, és ezekhez kötődő automatikus értesítések is generálhatóak.
  • Fejlett biztonsági és jogosultsági rendszere lehetővé teszi, hogy minden felhasználó csak a számára engedélyezett információhoz férjen hozzá.
  • Magas szintű naplózási, nyomon követési és ellenőrzési funkciók (valós időben, mind grafikusan, mind lista alapon).

VEZETŐI INFORMÁCIÓS LEHETŐSÉGEK

Dinamikus lekérdezések, riportok

  • A kezelt folyamatok között rugalmasan és egyszerűen lehet létrehozni kereséseket, amelyek eredménye táblázatban, vagy diagramon is megjeleníthető, Excelbe exportálható.
  • A keresések tartalma a keresést végző jogosultsági szintjétől függ, minél magasabb szervezeti szinten van egy vezető, annál több mindenre lát rá.
  • A lekérdezések során a folyamatok minden adatáról kaphatunk információt, úgy mint például átfutási idők, határidő késések, személyek/csoportok munkavégzése, ügyek eloszlása, mennyisége.
  • A keresés pontosításával, szűrések, rendezések, csoportosítások segítségével nagyban elősegíthető a munkavégzés nyomon követése, a torlódások, elmaradások elemzése.
  • A kapott lista elemein – jogosultság esetén – beavatkozások és teljes mélységű „lefúrások” is végezhetőek.
  • A workflow rendszer önálló EastReport modulja segítségével nem csak a WorkflowGen folyamatorientált adatbázisából, hanem a meglevő üzleti adatbázisokból is összeállíthatóak egységes, intelligens lekérdezések.
  • A riportolható adatbázisok száma tekintetében nincs korlát.
  • Egy-egy lekérdezés definíciója elmenthető, struktúráltan tárolható és más felhasználók számára is publikálható.
  • A lekérdezések eredménye rendezhető, szűrhető, csoportosítható, Excelbe exportálható és diagramon és táblázatban is megjeleníthető.

Valós idejű és archív statisztikák

  • A WorkflowGen saját, a statisztikai elemzést, az ügyek nyomon követését biztosító funkciókkal is rendelkezik.
  • A megfigyelni, kiértékelni kívánt folyamatok, feladatok lefutását, a munkavégzés hatékonyságát megjelenítő diagramok tetszőleges tartalommal és megjelenéssel alakíthatók ki, menthetők el és publikálhatók a kívánt felhasználók számára.
  • A WorkflowGen kör, oszlop, sáv és vonal diagramok létrehozást támogatja. Az EastReport segítségével pivot tábla alapú diagramok is létrehozhatóak.

WorkflowGen nyitó portál és Digital Dashboard

  • A WorkflowGen nyitó oldala látszik az alábbi képen, innen érhetőek el a folyamatokhoz, feladatokhoz, riportokhoz, statisztikákhoz kapcsolódó legfontosabb funkciók.
  • Itt jelenik meg az adott felhasználó/csoport feladatkosara, illetve a saját és a beosztottak feladatainak követési funkciója.
  • Itt tudja elhelyezni az adott felhasználó a számára fontos (előzőleg elmentett) lekérdezései eredményét aktuális adatokkal megjelenítő „lebegő” diagramokat.
  • A diagramok elemeire (oszlopaira, körcikkeire, stb.) kattintva rögtön megjelennek a kapcsolódó konkrét listák, elérhetőek azok egyedi ügyei, adattartalma és közvetlenül innen be is lehet avatkozni egy-egy adott folyamatba, feladatba.

NÉHÁNY SZÓ A NAPLÓZÁSRÓL

  • A rendszer minden komponense naplót készít.
  • A WorkflowGen minden műveletet, feladatot naplóz, részletes Auditnaplóval nyomon követhető minden művelet. Minden feladat képernyője (űrlapja) archiválódik, és később elővehető.
  • Az archív adatok lekérdezhetőek.
  • Minden modul, interfész szabványos napló file-ba és/vagy adatbázisba naplózza az elvégzett műveleteket.
  • Az archív adatokhoz, naplókhoz, lementett feladat-képernyőkhöz szigorú hozzáférési szintek rendelhetők.
  • A konkrét ügyek (folyamatok) lefutását grafikus folyamatábra felületen is követhetik a jogosultak.

TOVÁBBI JELLEMZŐK

WorkflowGen Tech-Stack

Workflow portál

  • 100% web alapú kliens munkaállomásra és laptopra.
  • Microsoft Edge, Firefox, Chrome támogatás.
  • Natív Android és iOS kliens mobil eszközökre.
  • SSO egyszeri bejelentkezés, és automatikus jogosultság kezelés.
  • Könnyen, különösebb oktatás nélkül alkalmazható.
  • Egy rendszeren belül minden felhasználó számára a saját nyelvén elérhető felhasználói felület.
  • Személyre szabott workflow portál a felhasználó igényei és preferenciái szerint.

Webes EastDoc űrlapok

  • Online űrlapkitöltés böngészőn keresztül.
  • Webes űrlap létrehozása, akár programozás nélkül az EastDoc modul FormBuilder űrlapszerkesztőjével.
  • Az űrlapok mezői akár külső adatbázisokhoz, alkalmazásokhoz is kapcsolódhatnak.
  • Elektronikus aláírás.
  • Fájlok és irattartók folyamatokhoz való kapcsolása az EastDoc modul segítségével.

Néhány integrációs megoldás

  • MicroSoft SharePoint
  • MS PowerApps, Teams
  • SAP
  • HP Service Manager
  • Oracle ESB
  • IBM FileNet
  • DMSOne Ultimate
  • UIPath
Szabványos interfészek használata (SOA, WebService) akár programozás nélkül

Értesítések

  • Eseményalapú e-mail értesítés (teendőről, aláírás megtörténtéről, határidő túllépésről folyamat befejeződésről, stb.).
  • Szöveg vagy HTML formátumú e-mail értesítések, SMS értesítések, MS Teams értesítések.
  • Személyre szabható értesítés sablonok.
  • Értesítésekből közvetlenül indítható feladatvégrehajtás.

Statisztikák és riportok

  • Használatra kész statisztikák és táblázatok.
  • Exportálás többek között CSV, Excel, JSON formátumba.
  • Statisztikák készítése a munkafolyamat típusú adatok (végrehajtási idők, késések, résztvevők, stb.) és üzleti adatok együttes felhasználásával.
  • Személyre szabható kimutatások az adatbázis nézetek segítségével.
  • Digital Dashboard lehetőségek.